Připojte se do našeho oficiálního herního kanálu #gameway.cz (stačí pouze vyplnit přezdívku a můžete se domlouvat na hrání zápasů :-))

Diskusní fórum

Ukaž svou tvář

Nové téma

obrázek uživatele
+1
Zdar,
Tak mě napadlo, že když už jsme taková menší uzavřená společnost tady(rodina), tak bysme se mohli lépe poznat.. :D .. Jmenuji se Zdeněk a mám přezdívku Zdené. Je mi 18 a studuju průmku ve třetáku.. ;) papíry na auto už mám :D .. Rád sportuju, čtu a pařím.. a tady je moje vypařená fotka :D ..odkaz .. *17**4*
Posláno před 372 dny a 13 hodinami a 39 minutami | reagovat | citovat
Změněno: 3x | Poslední změna: 18.5.2011 21:19:49
Na komentář reagoval [554] Tombar
obrázek uživatele
+1
#553 Zdenééé

Fajn nápad. *11*

Jmenuji se Tomáš,
bude mi brzy 28 let a mám veřejnoprávní akademii s maturitou a střední odborné účiliště k tomu *2*
Jsem ženatý a za 3 měsíce čekám syna.
Jsem voják z povolání v hodnosti ,,Seargant,, 8 let. Začal jsem u čtvrté brigády rychlého nasazení v roce 2003 a ted už relaxuji u spojovacího vojska.
Má povaha je raploidní na hranici příčetnosti, když nemiluji ženu, stále oannuji jako většina z vás, takže myslím, že jsem celkem normální borec *10*

Fotbal je pro mě náboženství, které mě i rozbrečí.

Tady je mé foto: odkaz
SK Sigma a HC Olomouc!
Posláno před 371 dny a 21 hodinami | reagovat | citovat
Změněno: 1x | Poslední změna: 19.5.2011 13:57:56
obrázek uživatele
+1